יום חמישי, 10 במרץ 2011

קרמיקה לבית

בחירת אריחי קרמיקה לרצפת המטבח הינו פרט קשה וחשוב ביותר כאשר משפצים את הבית. עצה מאוד טובה ומועילה היא לעשות מחקר בין הדגמים השונים, האיכות של כל אחד ולבחור לפי התקציב שלכם את הדגם של קרמיקה שהכי מתאים בצורה עיצובית למטבח שלכם.
אם אתם עמוסים בזמן, ניתן לעשות את הבירורים והמחקרים באינטרנט, אפילו בלי לצאת מהבית. באינטרנט ניתן למצוא תמונות רבות של דגמים שונים וכך לבחור את האופציה הכי טובה לכם מבחינת איכות, נוחות, מחיר, יופי ועמידות. כמו כן, ניתן להרשם לפורומים וכך לברר עם אנשים נוספים שהיו באותם מצבים שלכם וישמחו לתרום מהידע שהם רכשו מהשיפוצים בבית.
שלב קניית הריצוף ואריחי קרמיקה או גרניט
לאחר בחירת האריחי קרמיקה למטבחים – הגיע שלב  הקנייה. כאן מומלץ לברר עם שכנים ועם אנשי מקצוע מהתחום לגבי חנויות, רשתות, או סטודיו קרמיקה עם מחירים נוחים ומוצרים איכותיים, מבצעים עדכניים חשוב לדעת שהמחירים משתנים בהתאם לתוצרת הקרמיקה. אסור להתפשר על איכות. יכול להיות שהדגם של הקרמיקה שבחרתם יעלה לכם טיפה יותר יקר ממה שציפיתם, ואכן תהיה הוצאה משמעותית, אך מצד שני תוכלו להיות בטוחים שהמוצרים שרכשתם יהיו עמידים לאורך שנים רבות וטובות. ולא רק זאת, כאשר אתם קונים במקום בטוח, חנות גדולה ומוכרת, הנכם יכולים להיות בטוחים על שירות התקנה, תיקונים, או כל שירות לקוחות שתהיו זקוקים ותקבלו אותו ברמה גבוה ביותר.
קרמיקה
קרמיקה בשיפוץ הבית
הזמנת איש מקצוע או התקנה עצמאית
בהתאם לגודל של האריחים והשיפוצים שאתם מבצעים בביתכם תוגדר אם יש צורך להזמין איש מקצוע מומחה בתחום או לא. מה שבטוח הוא שהזמנת איש מקצוע אף פעם לא מזיק, רק אם ההוצאות גדולות עליכם ניתן לברר אם אפשר לוותר על עניין הזה. ניתן להתעייץ במקום בו אתם קונים את הקרמיקה. בדרך כלל בחנויות האלו קיים יועץ בנייה, בן אדם מומחה בתחום השיפוצים שעובד  שם רק בשביל לסייע לצרכנים לבצע את הבחירה הנכונה. במידה ואתם מקבלים תשובה שניתן לבצע את העבודה באופן עצמאי – עליכם ללמוד היטב את כל התהליך של הדקבת הקרמיקה. אם אין לכם שום ניסיון בתחום הזה, רצוי להזמין איש מקצוע, כי כל ההשקעה של הקנייה לא שווה אם ההדבקה והתקנה לא נעשת בצורה נכונה ומקצועית. ניתן לבקש הצעת מחיר ללא התחייבות מכמה אנשי מקצוע. המחירים משתנים לפי גודל האריחים, לפי מקום מגוריכם, והשיטה  בה משתמש איש מקצוע בעבודתו. העיקר לבקש תעודת אחריות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה